رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: بنا نداریم مسائل گرانی را با بگیر و ببند حل کنیم انتظار داریم مردم و کسبه رعایت انصاف را بکننند تا از این شرایط بسیار سخت با هم عبور کنیم.

به گزارش جماران،  محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آمریکا اسرائیل و سعودی مثلثی است که برای جنگ روانی با هم هماهنگ هستند تا روی ذهنیت مردم ما اثر بگذارند.

وی افزود: در چنین شرایطی که نامش را جنگ اقتصادی توسط آمریکا و هم پیمانانش تلقی می‌کنیم نیاز داریم داخل کشور همدلی بین همه دستگاه‌ها و قوا و نهادها بیشتر شود، به همین دلیل هم سه‌شنبه گذشته ریاست‌جمهور در مجلس اساس بحث را روی همدلی و صمیمیت و انسجام داخلی گذاشت و نمی‌خواست دشمنان از اینها سوءاستفاده کنند که بگویند در داخل اختلاف نظر و تفرقه وجود دارد. این کار برای این بود که دیگران هم چنین کنند و سعی کنیم در جهت انسجام و وحدت گام برداریم، این انتظار ماست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: انتظار دیگر این است که قبول داریم با این شرایط اقتصادی که به وجود آمده فشار روی مردم زیاد شده و الان گرانی اقلام را داریم اما از مردم می‌خواهیم در حد نیاز خریداری کنند و از تجار و کسبه می‌خواهیم انصاف را در قیمت‌گذاری رعایت کنند.

وی گفت: بنا نداریم مسائل گرانی را با بگیر و ببند حل کنیم انتظار داریم مردم و کسبه رعایت انصاف را بکننند تا از این شرایط بسیار سخت با هم عبور کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.