ز سال ۹۶ تا به امروز، به واسطه استفاده از ظرفیت قانونی بررسی تراکنش های بانکی، ۱۶ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی و حقوق دولتی از افرادی که برای یک بار هم مالیات نداده بودند، دریافت شد.

به گزارش جماران؛ محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امروز در هفتاد و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، از ارائه اصلاحیه مالیات بر ارزش افزوده به صحن علنی مجلس در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: از سال ۹۶ تا به امروز، به واسطه استفاده از ظرفیت قانونی بررسی تراکنش های بانکی، ۱۶ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی شناسایی و حقوق دولتی از افرادی که برای یک بار هم مالیات نداده بودند، دریافت شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با انتقاد از عدم حضور رئیس کل بانک مرکزی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی گفت: این برنامه تشریفاتی نیست که وزرا و اعضای کابینه حضور  نیابند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هرکس که مصرف بیشتری دارد باید مالیات بیشتری بپردازد و در مقابل تولید بیشتر مالیات کمتری را به دولت پرداخت کند، گفت: اصلاح مالیات بر ارزش افزوده هفته آینده به صحن علنی خواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1004684
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.