به گزارش ایرنا، فرماندار دهلران روز یکشنبه در آئین بهره برداری از این پروژه ها گفت: برای این پروژه ها بالغ بر 15 میلیارد و 760 میلیون ریال هزینه شده است.
سید حسینعلی موسوی افزود: بهره برداری از خانه بهداشت و ترانس برق در روستاهای ثاراله و برم و پروژه های عمران شهری موسیان و کلنگ زنی فوریت های پزشکی در سه راهی موسیان از جمله این پروژه ها هستند.
وی به ظرفیت های بخش موسیان در حوزه های نفت و گاز ، آب و خاک و کشاورزی اشاره کرد و افزود: متناسب با این ظرفیت ها سرمایه گذاری های کلانی انجام و پروژه های مهمی چون ان جی ال و پتروشیمی در حال اجراست که نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال دارند.
فرماندار دهلران همچنین در دیدار با اعضای شورای شهر موسیان گفت: همه مسئولان بخش و بویژه شورای شهر موسیان باید با برنامه ریزی هدفمند تلاش کنند تا عمران شهری موسیان رونق بیشتری بگیرد.
امام جمعه دهلران نیز با تبریک هفته دولت بر ضرورت توجه به عمران شهر موسیان تاکید کرد و گفت: عظمت و اقتدار نظام و پایداری آن مرهون و مدیون خون شهداست.
حجت الاسلام سید محسن موسوی به خدمات دولت در دورترین نقاط اشاره و افزود: خدمت رسانی به مردم از خصوصیات بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.