به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اضافه کرد: جوانانی که توانستند هواپیمای جت بمب افکن با تکیه بر توان و تجهیزات بومی تولید کنند حتما توانایی حل مشکلات اقتصادی را نیز دارند.
وی تاکید کرد: وقتی با تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌‌های وسیع و ظالمانه دشمنان، جت جنگنده و موشک‌های دوربرد در کشور ساخته می شود و در دانش هسته‌ای و پزشکی نیز پیشرفت داشته داریم چرا باید در مسائل اقتصادی با مشکل مواجه باشیم.
وی یادآور شد: اگر تمام امکانات داخلی برای حل مشکلات اقتصادی فراهم شود اما مدیریت انقلابی وارد میدان نشود بدون تردید مشکلات همچنان حل نشده باقی خواهد ماند.
امام جمعه ایلام گفت: مجلس شورای اسلامی باید به وظایف نظارتی خود در زمینه توزیع دلار توسط بانک مرکزی عمل کند زیرا وظیفه ذاتی، سازمانی و قانونی مجلس نظارت دقیق بر عملکرد دولت‌ و نهاد‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت است.
حجت الاسلام لطفی افزود: از نمایندگان مجلس در خانه ملت سوال می‌کنیم و به طور قطع یکی از مطالبات اصلی موکلین شما این است که چرا منابع ارز و طلای کشور به تاراج رفت.
وی تاکید کرد: نمایندگان ملت باید نهاد یا مسئولی که مانع نظارت مجلس در مساله ارز شد را به مردم معرفی کنند و مشکلات کشور را به صورت شفاف و بدور از تناقض گویی و متهم کردن یکدیگر به اطلاع مردم برسانند.
حجت الاسلام لطفی گفت: مساله بدحجابی در شهر ایلام از جمله مناطق تفریحی و پارک‌ها نگران کننده است و این موضوع سبب نگرانی مردم متدین و دیندار شده است.
وی افزود: دستگاه های انتظامی و امنیتی و ستادهای امر به معروف و نهی از منکر به وظایف قانونی خود عمل کنند و اگر امروز این وضع جلوگیری نشود فردا دیر است.
امام جمعه ایلام با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اضافه کرد: مسئولان دولتی در این هفته خدمات دولت را در عرصه های مختلف به اطلاع مردم برسانند.
حجت الاسلام لطفی افزود: بی اعتمادی به آمریکا و تاکید بر توان داخلی راهبرد رهبری در روابط بین المللی است و معظم له در همه سال‌ها بر آن تاکید فرمودند و اکنون صحت آن برای همه ثابت شده است.
وی یادآور شد: معظم له در سال 92 در اجتماع عظیم زائران حرم رضوی فرمودند آمریکایی‌ها مدتی است از طرق گوناگون پیام می‌دهند که خواهان مذاکره جداگانه با ایران در خصوص موضوع هسته‌ای هستند اما من بر اساس تجربه‌های گذشته به چنین گفت وگوهایی خوشبین نیستم.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.