یارالله نصیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نشست های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی که به صورت مستمر و هفتگی برگزار می شود، مشکلات زیادی را از پیش پای تولیدکنندگان و صنعتگران استان برداشته است.
وی افزود: در مجموع حدود 130 تا 140 واحد تعطیل و 20 تا 30 واحد نیمه تعطیل در استان است که بعد از برگزاری جلسات اقتصاد مقامتی مشکلات 43 واحد در بازه زمانی یک سال و نیم گذشته حل و به چرخه تولید باز گشته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد: مشکل واحدهای تولیدی استان تنها مباحث مربوط به نقدینگی نیست بلکه در مباحثی دیگر مانند تکنولوژی، تامین اجتماعی، ماشین‌آلات و بازاریابی مشکل دارند.
وی به طرح های این سازمان در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های خاصی با اعتباری افزون بر سه هزار و 314 میلیارد تومان در حال اجرا است که تلاش می کنیم تا پایان سال به بهره ‌برداری برسند و زمینه اشتغالزایی مناسبی را در استان ایجاد کند.
14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد، 11 شهرک تاکنون به بهره برداری رسیده است، در مجموع 550 واحد پروانه بهره برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده است
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.