حسین عارفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح هفته گذشته نیز در روستاهای محروم شهرستان ملکشاهی اجرا شد، افزود: این طرح به صورت منطقه ای جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم روستایی و عشایری استان ایلام ادامه دارد.
وی ادامه داد: این طرح امروز با هدف افزایش سطح سلامت اقشار محروم و زمینه سازی برای رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت یک روز در مناطق محروم روستایی شهرستان سیروان اجرا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام تاکید کرد: طرح کاروان سلامت در منطقه محروم گور طوطی از توابع شهرستان سیروان توسط داوطلبان هلال احمر شهرستان سیروان و چرداول و با همکاری شبکه بهداشت و درمان سیروان اجرا شد.
عارفی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح توسط کاروان سلامت بیش از 80 بسته بهداشتی و سبد غذایی در بین روستاییان توزیع و همچنین ویزیت ، دارو ، مشاوره ، تست فشار و قند خون به صورت رایگان به بیماران سالمند و نیازمند روستاییان مناطق محروم گور طوطی ارائه شد.
وی یادآور شد: در اجرای طرح کاروان سلامت پزشک ، پرستار، ماما ، داروخانه ، چهار عضو داوطلب و 6 نفر از کارکنان هلال احمر شهرستان های سیروان و چرداول مشارکت داشتند که در مجموع به بیش از 100 بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه دادند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.