به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: با توجه به حضور شهروندان در پارک ها و تفرج گاه ها و انجام پیاده روی های شبانه توسط خانواده ها طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف و مزاحمین نوامیس مردم در سطح شهر سرابله به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد 20 دستگاه موتورسیکلت متخلف و پنج دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی چرداول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و یا مورد مشکوک بلافاصله از طریق مرکز 110 مورد را به این پلیس اطلاع رسانی کنند.

** دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت در مهران
جانشین انتظامی شهرستان مهران از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان مهران ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس در سطح شهرستان مهران یک سارق موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
جانشین انتظامی شهرستان مهران تاکید کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف که 2 دستگاه از موتورسیکلت ها در مخفیگاهش کشف شد.
سرهنگ شهبازبیگی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
وی به منظور پیشگیری از این گونه سرقت ها به شهروندان توصیه کرد: شهروندان می توانند در صورت برخورد با اشخاص مشکوک طی تماس با پلیس 110 موضوع را گزارش دهند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.