علی محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع تخلفات ثبت شده در قالب هفت پرونده و 40 میلیون ریال خسارت به مراجع قضایی جهت اعمال قانون معرفی شده اند.
وی یادآور شد: صید 63 قطعه ماهی از سد کنگیر ایوان، مبادرت به شکار گراز وحشی و یک سر تشی، تلف شدن 100 قطعه پرنده زنبورخوار، چهار قطعه کبک معمولی و یک قطعه تیهو توسط ماموارن یگان حفاظت محیط زیست از تخلفات زیست محیطی هستند.
مدیر محیط زیست ایوان اضافه کرد: از متخلفان 2 قبضه اسلحه ساچمه زنی، مقادیری فشنگ، 2 قلاده سگ شکاری، 2 رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط شده است.
محمودی با بیان اینکه وجود اسلحه های ساچمه زنی و شکاری فراوان در دست مردم و زنده گیری پرندگان از مشکلات زیست محیطی این منطقه است، گفت: بیشترین شکاری که در این منطقه صورت می گیرد شامل کبک، تیهو، کبوتر جنگلی و زنده گیری سهره طلایی است.
وی از شهروندان تقاضا کرد هرگونه تخلف زیست محیطی را با شماره 1540 اطلاع رسانی نموده تا در اسرع وقت نسبت به بررسی آن ها اقدام شود.
به گزارش ایرنا، منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ با وسعت 33 هزار هکتار در شمال و شمال غربی شهر ایلام، جنوب شهر سرابله و شرق ایوان واقع شده است که توسط محیط بانان ایلام، ایوان و چرداول حفاظت می شود.
منطقه حفاظت شده مانشت نیز به وسعت 13 هزار هکتار در حوزه استحفاظی شهرستان ایوان در 35 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.