به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان ایجاد شکاف در حاکمیت و تضعیف وحدت و همبستگی ملی را مهم ترین هدف آمریکا در برابر ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام اجرای اولین گام از استراتژی جامع نظام سلطه برای ایجاد آشوب ‌ وتقویت نافرمانی مدنی در داخل کشور است.
وی خروج سرمایه های مردم و تبلیغ جنگ روانی در جامعه را راهبرد دیگر آمریکا برای مهار جمهوری اسلامی عنوان ‌کرد و یادآور شد: موثرترین راهکار مقابله با تهدیدهای آمریکا و همپیمانانش مبارزه با مفسدان و اقتصادی و تقویت و ترغیب استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور است.
خطیب نماز جمعه آبدانان سردار سلیمانی را مظهر اقتدار نظامی جمهوری اسلامی برشمرد و تاکید کرد: تبلیغ مذاکره مستقیم ایران با آمریکا و دلبستگی عده ای از عناصر داخلی به سخنان بی اساس ترامپ پرده خطرناکی از استراتژی جامع آمریکا برای ترویج دودستگی در بین نخبگان جامعه انقلابی ایران است.
حجت الاسلام حاجیلری در سخنان پایانی خود با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت: حضور آگاهانه و موثر دو وبژگی ثابت و مهم اصحاب رسانه است که لازم است توسط خبرنگاران شریف و زحمتکش مدنظر قرار گیرد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.