علی صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این اردو به منظور آماده سازی ورزشکاران و تبادل فنی بمدت 6 روز در شهرستان مهران و ایلام برگزار می شود.
وی افزود: تیم منتخب تکواندو عراق بمدت 2 روز در شهرستان مهران با تیم هیات تکواندو و باشگاه المپیک این شهرستان تمرین مشترک داشتند.
رئیس هیات تکواندو استان ایلام یادآور شد: تمرین مشترک با تیم های خارجی علاوه بر تبادل فنی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در ورزشکاران و شناسایی استعدادهای آنها می شود.
صادقی با بیان اینکه سطح تکواندوی ایران به مراتب از کشور عراق بالاتر است، گفت: اقتدار تیم ملی تکواندو ایران بر کسی پوشیده نیست و بجای برگزاری اردوی مشترک و اعزام تیم به کشور عراق درصددیم اردوی تیم ملی ایران در ایلام برگزار شود.
وی تاکید کرد: تکواندو ایران در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و سرمایه گذاری خوبی انجام شده است، با برگزاری اردوی تیم ملی در ایلام می توانیم از تجربیات، نکات فنی و تکنیکی آنها برای توسعه این رشته در استان استفاده کنیم.
وی در خصوص مسابقات قهرمانی کشور گفت: این مسابقات نیمه دوم شهریور ماه در تمام رده های سنی برگزار و پنج تیم از ایلام در تمام رده های سنی شرکت می کند.
رئیس هیات تکواندو استان ایلام افزود: خانم زرگوش نیا و حمید محبی در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان از ورزشکارانی هستند که موفق به کسب مدال های رنگارنگ و حضور در اردوهای تیم ملی شده اند.
به گزارش ایرنا، بیش از 2 هزار ورزشکار بیمه شده در رشته تکواندو در 2 بخش آقایان و خانم ها فعالیت می کنند.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.