علیرضا پناهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بهسازی این 22 واحد آموزشی و اداری که بیش از 100 دانش اموز در اجرای آن مشارکت دارند از محل اعتباراتی غیر از بودجه این اداره صورت گرفته ، ضمن اینکه تعمیر و تجهیز پنج واحد آموزشی دیگر در دست اقدام است.
وی افزود: 10 واحد آموزشی دیگر نیز برای تعمیر و تجهیز شناسایی شده که اعتبارات آنها از محل منابع توسعه و تجهیز مدارس ایوان تامین می شوند.
مدیر آموزش و پرورش ایوان با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به این اداره تغییر نکرده، گفت: امسال نیز اعتبار اختصاص یافته به این طرح 88 میلیون ریال است که با سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد و بهسازی بر اساس این میزان اعتبار صورت می گیرد.
پناهی یکی دیگر از اقدامات این طرح را نقاشی و خط کشی های مدارس برای ایجاد نشاط در دانش آموزان عنوان کرد و یادآور شد: این طرح در قالب پروژه مهر اجرا می شود که نقش مهمی در بهسازی مدارس، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری آنان دارد.
وی اضافه کرد: دانش آموزان مشارکت کننده در این طرح بعد از گذراندن دوره آموزشی مقدماتی در امور رنگ آمیزی، نقاشی و خطاطی دیوارها و تعمیر و تجهیز مدارس در کنار یک استاد کار به فعالیت می پردازند.
پناهی گفت: کاهش هزینه های آموزش و پرورش برای نوسازی و تعمیرات واحدهای آموزشی از جمله نکات مثبت این طرح است و در پایان این طرح برای تشویق دانش آموزان حق الزحمه و اردوی تفریحی در نظر گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش ایوان اضافه کرد: این طرح با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش، بسیج سازندگی و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تا پایان شهریورماه اجرا می شود.
شهرستان ایوان با 55 هزار نفر جمعیت دارای بیش از 9 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که در 106 مدرسه تحصیل می کنند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.