به گزارش ایرنا، عهدیه طهماسبی روز چهارشنبه در نشست تولیدات زنان سرپرست خانوار استان ایلام اظهار داشت: در این نمایشگاه بیشتر غرفه‌ها مختص زنانی است که توانمند و به عرصه تولید راه یافته‌ و تولیدات آنها در سطح ملی قابل عرضه است.
وی افزود: تاکنون 72 زن سرپرست خانوار با تولیدات مختلف معرفی شده اند و از 18 استان نیز برای عرضه تولیدات خود و شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام یادآور شد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه برنامه هایی در زمینه نشاط اجتماعی با محوریت موسیقی برگزار و شهروندان می توانند علاوه بر بهره مندی از برنامه های متنوع موسیقی از زنان سرپرست خانوار نیز حمایت کنند.
طهماسبی تاکید کرد: در تلاشیم ارتباط با زنان سرپرست خانوار و جذب آنها برای افزایش توانمندی‌ هایشان بیشتر شود تا این بانوان بتوانند وارد چرخه تولید کشور شوند.
طهماسبی ادامه داد: 30 غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و مکان برگزاری آن پس از هماهنگی با دستگاه های ذیربط اعلام می شود.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام گفت: دستگاه های مرتبط از جمله شهرداری در زمینه اخذ مجوز، نصب بنر و اطلاع رسانی در سطح شهر، نیروی انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت، هماهنگی سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی برای موسیقی سنتی ایلامی و صنعت، معدن و تجارت جهت هماهنگی اصناف با هزینه مالی خود نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کنند.
گفتنی است هم اکنون بیش از 60 هزار نفر از جمعیت استان ایلام زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند از این تعداد حدود 16 هزار نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.