به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب درویشی روز شنبه در نشست کمیته فنی و کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی استان اظهار داشت: هدف جذب پول و آمارسازی در بخش اشتغال نیست، دولت به دنبال فراهم کردن اشتغال پایدار و موثر برای مردم است.
وی با تاکید براینکه تصویب و پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر باید بعد از بررسی طرح و تایید توجیه فنی آن انجام شود افزود: نظارت جدی کارشناسی باید در مجموعه فرایند پرداخت این منابع اعمال شود.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: نباید خود را مجبور به عدد سازی و آمار سازی دانسته و نه در روند پرداخت این تسهیلات مردم را مجبور به دروغگویی کنیم.
دکتر درویشی تبدیل این منابع را به شغل بیمه شده و پایدار مستلزم ارائه توجیه فنی مناسب طرح توسط متقاضی و بررسی کارشناسی توسط دستگاه های مرتبط دانست و حضور فعال کمیته نظارت برای رصد و جلوگیری از هرگونه انحراف منابع را ضروری عنوان کرد.
اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست موظف شد که با فعال کردن سامانه پیامکی آمارهای جذب ، تعداد طرح و رقم و وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی را به اعضا کمیته نظارت و فنی و مسئولان اعلام کند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.