به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی مشاورین ایثارگران دستگاههای اجرایی استان اظهار کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس از همه چیز خود گذشتند و از کیان، حیثیت و ناموس کشور دفاع کردند و سرمایه عظیم اجتماعی جامعه ما محسوب می شوند.
وی افزود: ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس که هیچ سخنی از حقوق و اضافه کار و دیگر مسایل نبود، برای رضای خداوند و دفاع از کشور به میدان رفتند که آن زمان دفاع از کشور، نظام و هویت دینی و ملی مطرح بود و این افراد جان خود را تقدیم کردند.
معاون استاندار ایلام با تاکید بر این که مشاوران ایثارگران در دستگاه های اجرایی نماینده ایثارگران هستند، ادامه داد: مشاوران باید مطالبه گر و پیگیری مشکلات و مسائل سایر ایثارگران باشند.
نوذری گفت: جمعیت ایثارگری استان ایلام به تناسب جمعیت استان بسیار بالاست و این افراد مطالبات متنوعی در حوزه های مختلف دارند که این وظیفه مشاوران ایثارگران است که نسبت به پیگیری مطالبات به حق و قانونی ایثارگران تلاش جدی کنند.
وی از مشاوران ایثارگران خواست به عنوان صدای ایثارگران برای رفع مشکلات، خواسته ها و مسایل آنان پیگیری لازم را انجام دهند و با اشرافیت کامل به قوانین و مقررات حوزه ایثارگران نسبت به احقاق حقوق این عزیزان اقدام کنند.
معاون سیاسی استاندار ایلام به برگزاری یادواره شهدای کارمند در استان اشاره کرد و گفت: اولین یادواره شهدای کارمند هفته دولت در استان ایلام برگزار می شود که در این مراسم باید برنامه ریزی دقیق برای اجرای آبرومندانه آن صورت گیرد.
نوذری همچنین از برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان خبر داد و گفت: باید در خصوص برگزاری این کنگره که سال آینده برگزار می شود از هم اکنون برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
استان ایلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و بیش از 300 آزاده تقدیم انقلاب کرد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.