به گزارش ایرنا، سهیلا ملکشاهی روز دوشنبه در آیین گرامی داشت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: سال گذشته 2 هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار درقالب تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت تامین اجتماعی برای خدمت رسانی به بیمه شدگان استان ایلام هزینه شد.
وی در خصوص اقدام های این سازمان در حوزه ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب با اعتبار بیش از 100 میلیارد ریال صورت گرفته که نقش تاثیر گذاری در ایجاد اشتغال داشته است.
ملکشاهی یادآور شد: از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی دولت الکترونیک است که تحول بزرگی در کشور ایجاد نموده و باعث کاهش هزینه های بسیار و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان برای بهره مندی از خدمات شده است.
ملکشاهی از دیگر اقدامات این سازمان را حذف دفترچه های درمانی، کسب مقام نخست پوشش بیمه ای در بخش مشاغل آزاد و معاف شدن کارفرمایان از پرداخت سهم 20 درصدی خود با جذب نیروهای جدید اعلام کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست گفت: بخش درمانی در استان ایلام شامل 2 مجموعه ملکی و بیمارستان هیات مدیره ای شهدای زاگرس وابسته به سازمان تامین اجتماعی است.
دکتر کریم لاله ماژین افزود: با افتتاح بیمارستان شهدای زاگرس سال گذشته بخش ملکی نسبت به سال 95، رشد 44 درصدی، در بخش بستری دی کلینیک 10 درصد و در سایر بخش ها هشت تا 12 درصد رشد داشته است.
وی یادآور شد: بیمارستان زاگرس به عنوان یکی از مراکز درمانی مجهز غرب کشور با کمبود پزشک متخصص مواجه است که بزودی این مشکل رفع می شود.
وی اعلام کرد: حذف100 در صدی دفترچه های درمانی سبب کاهش 600 میلیارد ریال در هزینه های سازمان تامین اجتماعی استان شده و یک سوم هزینه ها را کاهش داده است.
دکتر لاله ماژین از فعال بودن سامانه خرید کارت الکترونیکی در راستای ارائه خدمات درمانی خبر داد و گفت: نوبت دهی در مراکز درمانی این سازمان بصورت الکترونیکی و تلفنی صورت می گیرد و از شهریور ماه سال گذشته تاکنون 11 هزار نوبت تلفنی ثبت شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ره آورد سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کلنگ زنی 2 درمانگاه مهران و دره شهر با اعتبار 220 میلیارد ریال بود که در صورت صدور مجوزهای مورد نیاز سال جاری ساخت و ساز آن آغاز می شود.
وی گفت: در جریان تردد اربعین سال گذشته طی ٢ هفته با ارائه امکانات ویژه و خدمات دهی به زائرین بیش از ٢٢ هزار بار مراجعه و ٢٩ هزار خدمت به ثبت رسید که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، آیین گرامی داشت روز تامین اجتماعی با حضور معاون امور عمرانی استاندار ایلام، مدیران کل تامین اجتماعی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد و در پایان از کارمندان نمونه و تعدادی از بازنشستگان این سازمان تجلیل شد.
/6034/7180
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.