به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با اشاره به سخنان رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) افزود:معظم له توطئه دشمن یعنی ایجاد شکاف بین نظام و مردم را یادآوری کردند و دشمنان غافلند که نظام چیزی جز ملت نیست و اینها از هم قابل جدا نیستند.
خطیب جمعه دهلران نظام اسلامی را برخواسته از رای مردم و متکی به آحاد مردم و ایمان و عواطف آنها دانست و گفت:فشارهای اقتصادی دشمنان برای خسته کردن مردم است اما مردم و مسئولان هر روز پیوند خود را عمیق تر و با انسجام دشمن شکن خود در مقبل دشمن ایستادگی می کنند.
موسوی با اشاره به این فرمایش رهبری که اگر بخواهیم تسلیم شویم خسارت آن به مراتب بیشتر است،گفت:این مطلب را باید آن صد نفری گوش بگیرند که نامه نوشته و خواستار ارتباط با آمریکا هستند و در اوضاع و احوالی که امروز آمریکا ایجاد کرده عده ای رابطه با آمریکا را مطرح می کنند که اینها ملعون هستند.
امام جمعه دهلران گفت: با توجه به ایستادگی مردم و از طرفی عدم پایبندی آمریکا به قراردادها دیگر جای هیچ مذاکره ای نیست و مذاکرات وزیر خارجه در هتل وین در خصوص برجام اروپایی قابل تامل است و کار از تقاضا گذشته و جای گفتگو نیست.
وی با اشاره به اخلالگران اقتصادی و پشت پرده آنها که چه بسا پیاده نظام دشمن باشند،گفت:از قوه قضائیه و موضع رئیس دستگاه قضا تشکر می کنیم و خواستاریم که با اینها قاطعانه برخورد کند.
موسوی به سفر رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور به استان اشاره و افزود:با توجه به سوابق دهلران در دفاع مقدس در نشست با وی گنجاندن دهم آبان سالروز آزادسازی دهلران وموسیان درعملیات محرم در تقویم درخواست شد.
خطیب جمعه دهلران با اشاره به 220کیلومتر مرز شهرستان و عملیات های مختلف در آن افزود: دهلران در رسانه ملی و تقویم کشور محروم است و این شهرستان باید در این زمینه ها بیشتر مورد توجه واقع شود.
وی سفر رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به شهرستان و بازدید از مرزچیلات را یادآور شد و گفت: با توجه به اهتمام استاندار محترم و مسئولان شهرستان و هزینه 360میلیارد ریالی در زیرساخت های این مرز،از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار رایزنی با طرف عراقی و پای کار آمدن آنها برای گشایش این مرز در اربعین امسال شدیم و دکتر فلاحت پیشه نیز قول مساعد در جهت پیگیری ها را دادند.
امام جمعه دهلران گفت: برخی روستاهای شهرستان با مشکل کم آبی مواجه هستند که ضمن تقدیر از آب روستایی شهرستان و مسئولان،خواستار رسیدگی بیشتر و اختصاص بودجه های مناسب برای رفع مشکلات در این حوزه هستیم.
موسوی بر ضرورت سرکشی شهرداری دهلران از محلات این شهر و بررسی مسایل و مشکلات آنها تاکید کرد و با اشاره به هفته بهزیستی و مالیات گفت:خیرین نقش مهمی در کمک به محرومان دارند و خواستاریم که در این زمینه یاریگر نهاد های حمایتی باشند و از مردم خواستاریم در پرداخت به موقع مالیات که قانونی و شرعی و عقلی است و موجب رونق شهر می شود همکاری داشته باشند.
7175 6034/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.