نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان حمل کالا با 33 هزار سرویس ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.
وی با اشاره به افزایش میزان جابجایی کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: سیمان، گندم، انواع گاز مایع و مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و راهداری ایلام تاکید کرد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.
دلخواه با اشاره به رشد سه درصدی حمل بار و صدور بارنامه در استان در مدت یاد شده(سه ماهه اول سال) تصریح کرد: استفاده از نسخه جدید نرم افزار، کنترل صدور بارنامه، بازدید میدانی از وضعیت شرکت های حمل بار و کنترل وسایل نقلیه باری و بارنامه در جاده های استان از دلایل افزایش صدور بارنامه است.
به گزارش ایرنا، 52 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از 2 هزار دستگاه کامیون نیز کار جابجایی کالاها را انجام می دهند.
نزدیک به چهار هزار و 500 نفر راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.
در حال حاضر 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.