در این مطلب آمده است:
مراسم ضیافت افطاری مدیران، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان ایلام با حضور مهندس سلیمانی استاندار محترم و دکتر میرزایی نماینده‌ی اصلاح طلب ایلام در مجلس شورای اسلامی در هتل زاگرس ایلام برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام ؛ در این مراسم، ابتدا مهندس سلیمانی به تشریح وضعیت کلی سیاسی کشور پرداخته ار بعضی رفتارهای نابخردانه در سطح سیاسی از جمله اعتراض‌های بی‌مورد و شعارهای غیراخلاقی بر علیه رییس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی رورز قدس و نیز کارشکنی‌های برخی نمایندگان در خضوص کارهای اجرایی دولت گلایه کرد .
وی در ادامه به برخی موانع توسعه‌ی استان اشاره کرد افزود : از جمله برخی رفتارهای سطحی‌نگرانه در حوزه‌های بومی که مانع اجرای پروژه‌های اقتصادی می‌شوند. ایشان در نهایت از جامعه‌ی دانشگاهی خواستند پژوهش‌های میدانی خود را به سمت و سوی مسایل اجتماعی و ارائه‌ی راهکار پیش ببرند.
در ادامه دکتر علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و نماینده‌ی جامعه‌ی دانشگاهی استان، به آسیب‌شناسی وضعیت اصلاح‌طلبی پرداخته و به تنوع بسیار زیاد دیدگاه‌های اصلاح‌طلبی اشاره نمودند.
سپس دکتر جواد شرف خانی از مدرسین دانشگاه در خصوص لزوم وحدت و انسجام اصلاح طلبان و تاثیر آن برای پیروزی در انتخاباتهای پیش رو بیان کرد.
در ادامه دکتر مهتاب شاهماری نیز با ذکر صحبتی از فیلسوف تازه درگذشته‌ی ایرانی، دکتر داریوش شایگان در خصوص امکان رفتار جایگزین دکتر مصدق، به لزوم بازنگری در رویه‌ی اصلاح طلبی و جبران ریزش‌های احتمالی پرداخت.
سپس دکتر ولی‌زاده معاون آموزشی و جانشین دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ضمن تایید و تاکید بر مفاهیم بیان شده‌ی سخنران‌های پیشین به برخی موانع توسعه‌ی بهداشت و درمان استان اشاره نمود.
در پایان دکتر میرزایی نماینده استان ایلام در مجلس شورای ا سلامی ، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید و عضو هیات علمی دانشگاه به تشریخ وضعیت فعلی کشور و استان، بالا بردن انتظارات مردم توسط برخی افراد و چالش‌های پیش رو پرداخت.
شایان ذکر است در این دیدار آقایان نوذری معاون سیاسی، کرمی معاون عمرانی، فرهادی مشاور استاندار و گراوند مدیرکل سیاسی ، استاندار را همراهی می کردند.
منبع: تابناک ایلام
6032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.