به گزارش ایرنا، شرکت کننده دیگری بدون اینکه آیه ای را بخواند یک آیه از صفحه قرآن را برایش می گوید و بازهم خیلی سریع نام سوره و آیه و مشخصات دیگر را می گوید و آیه را قرائت می کند.
با اینکه نابیناست ولی گویی چشمانش از همه بیشتر روشنی قرآن را دیده ، درک کرده و با آن انس گرفته بطوریکه آیه آیه آنرا در ذهنش ثبت کرده است.
محفل نورانی انس با قرآن کریم ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در حالی در تکیه ابوالفضل (ع) شهر ایلام برگزار شد که با هنرنمایی 'مریم شفیعی' حافظ روشندل بین المللی قرآن کریم عطر معنوی خاصی یافت و تحسین همگانی و شوری وصف نشدنی را در فضا حاکم کرد.
در پشت عینک مشکی اش چشمانی است که کلام نورانی وحی را آنچنان دیده که امروز تمام شرکت کنندگان در این محفل مقابل این روشندل نابغه قرآنی حقارت را در وجودشان حس کردند.
این نابینای مطلق که با همراهی مادرش در برنامه حضور یافته بود از مددجویان زیر پوشش بهزیستی ایوان است که اواخر اسفندماه جاری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در اردن شرکت و موفق به کسب مقام سوم رشته حفظ کل قرآن کریم در این دوره شد.
این روشندل حفظ قرآن را از دوره ابتدایی با سوره‌های کوچک همراه با ضبط صوت و نوارهای حفظ قرآن آغاز کرده است.
او تا دوره پیش ‌دانشگاهی 15 جزء قرآن را حفظ و با ورود به دوره پیش‌دانشگاهی به ‌صورت مداوم کمتر از یک سال توانسته حفظ کل قرآن کریم را به اتمام برساند.
مرتضی جلالی دیگر روشندلی بود که با صوت زیبایش این محفل را نورانی و شرکت کنندگان را به هنرنمایی از توانخواهان به تحسین وا داشت.
در این آیین همچنین زین العابدین مظفری از قاریان برجسته کشوری نیز به قرائت قرآن کریم پرداخت و گروه تواشیح نیز به اجرای مدیحه سرائی پرداختند.
مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: این سازمان از کلیه مددجویان موفق در عرصه های مختلف قرآنی، ورزشی و هنری حمایت ویژه می کند.
زهرا همتی افزود: درخشش مددجویان و افتخار آفرینی این افراد باعث افتخار این سازمان بوده و اولویت بهزیستی فراهم شدن زمینه حضور مددجویان بویژه توانخواهان در جامعه و شناسایی استعدادهای آنهاست.
20 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.