به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا شرف بیانی در حاشیه افتتاحیه نخستین دوره ملی سبک زندگی جهادی که از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور نهادینه کردن سبک زندگی جهادی در بین خانواده ها همزمان با سراسر کشور کارگروه هایی با حضور افراد نخبه فرهنگی که عمده اعضای آنها بانوان هستند تشکیل شده است.
وی افزود: با توجه به هجمه های وسیع دشمنان و تبلیغات آنها در عرصه های فرهنگی و تلاش برای تغییر سبک زندگی از اسلامی به فرهنگ منحط غربی، نهادهای فرهنگی کشور را بر آن داشت که برای مقابله با دسیسه های فرهنگی غرب زندگی به سبک ایرانی اسلامی و جهادی را در سطح جامعه و در بین خانواده ها اشاعه کنند.
شرف بیانی یادآور شد: برای مقابله با هجمه های ضد فرهنگی رسانه های غربی باید با همکاری دستگاه های فرهنگی باید مفاهیم اصیل ایرانی، اسلامی و جهادی به نسل های آینده و نسل کنونی منتقل شود و در این میان مادران وظیفه ای سنگین در اشاعه فرهنگ غنی زندگی جهادی به دیگر اعضای خانواده دارند.
وی اظهار کرد: هدف و شالکه اصلی این کارگروه ها زندگی جهادی به ویژه با استفاده از تجارب مردم در زمان دوران دفاع مقدس است و باید معنویت و ساده زیستی جایگزین زندگی تجملی و مصرف گرایی شود.
به گزارش ایرنا، نخستین کارگروه سبک زندگی جهادی امروز از طریق ویدیو کنفرانس از محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور مسئولان ارشد کشوری و لشکری به طور همزمان در سراسر کشور افتتاح شد.
یک هزار و 500 نفر از نخبگان فرهنگی سراسر کشور در این کارگاه های سبک زندگی جهادی حضور دارند که در استان ایلام 50 نفر نخبه فرهنگی در این کارگاه ها مشارکت دارند.
دوره های آموزشی این کارگاه ها در تاریخ های 9، 23 و 30 خردادماه سال جاری برگزار می شود.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.