مهدی شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نظارت ها بیشتر بر مواد لبنی، میوه، سبزی، روغن، برنج، خرما، نان، حلیم، آش و زولبیا و بامیه است.
وی افزود: بازرسان با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برخورد قانونی خواهند کرد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: در اجرای این طرح بیش از 30 گروه به همراه کارشناسان اتحادیه های صنفی بر نحوه فروش کالا و اجناس در واحدهای صنفی نظارت می کنند.
شریفی یادآور شد: مرحله اجرایی طرح تا پایان خرداد با هدف تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار دارد.
وی گفت: مردم در صورت مشاهده گران فروشی، کم فروشی، تقلب و درج نکردن قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری 124 منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، هر سال قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.