به گزارش ایرنا، پرویز فتاح روز سه شنبه در جلسه اداری شهرستان دره شهر اظهار کرد: استقلال اقتصادی و اشتغال مددجویان اصلی ترین راهبرد کمیته امداد بوده و نباید در این راه قول هایی که عملی نمی شوند، به مردم بدهیم.
وی با بیان اینکه امسال سهم خوبی از توسعه ملی به کمیته امداد تخصیص داده می شود، افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده 50 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور در اختیار مددجویان این نهاد قرار می گیرد.
رئیس کمیته امداد کشور یادآور شد: با توجه به تجربیات گذشته اشتغالزایی با پخش پول رفع نمی شود بلکه باید بر روی تسهیلات پرداختی نظارت ویژه داشت.
فتاح تاکید کرد: نباید طوری برنامه ریزی کرد که برای مددجویان محله فقرا درست شود زیرا حرمت این عزیزان در اولویت کمیته امداد است.
وی با بیان اینکه وحدت ما در این برهه حساس زمانی ضروری است، اظهار کرد: ملت ما در طول 40 سال از تمام دشواری ها عبور کرده و از این مشکلات که پشت پرده آن دشمنان قسم خورده انقلاب هستند، نیز سربلند بیرون می آید.
پرویز فتاح امروز سه شنبه در سفر به شهرستان های بدره و دره شهر از نزدیک مسائل و مشکلات مددجویان کمیته امداد این دو شهرستان را بررسی کرد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.