به گزارش ایرنا، ضیاء رضایی روز پنجشنبه در سفر به سیروان اظهار کرد: کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی سال گذشته به عنوان نهاد برتر معرفی شد و 2 هزار فرصت شغلی را در زمینه های مختلف با واگذاری تسهیلات ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: کمیته امداد استان همچنین سال گذشته در جشنواره شهید رجایی با گرفتن یک هزار امتیاز به‌ عنوان دستگاه برتر و موفق استان معرفی شد.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: 320 میلیارد ریال سال گذشته از سوی مردم نیک اندیش و خیر این استان در سرفصل‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان و مددجویان این استان اهدا شد.
رضایی با بیان اینکه این میزان کمک‌ها نسبت به سال قبل از آن 28 درصد افزایش داشته است، تاکید کرد: بر اساس هدف‌گذاری صورت گرفته پیش بینی می شد این مقدار 250 میلیارد ریال باشد که با توجه به روحیات نوعدوستی مردم افزایش 28 درصد داشت.
یادآور شد: این نهاد علاوه بر اشتغال و مشارکت‌های مردمی در زمینه‌های گوناگون دیگر شامل ساماندهی اوقات فراغت، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات فرهنگی، تکریم ارباب‌رجوع، اقامه نماز، و موارد دیگر از سازمان‌های برتر استان بوده است.
رضایی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: به‌منظور جامه عمل پوشاندن به این شعار، خرید کالای غیر ایرانی توسط این نهاد تنها در صورتی خواهد بود که خرید این کالا ضرورت داشته باشد و درعین‌حال مشابه ایرانی آن وجود نداشته باشد.
حدود 60 هزار نفر از جمعیت 580 هزار نفری استان ایلام زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.