به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست شورای هماهنگی نظارت بر بانک‌های استان با اشاره به سفرهای شهرستانی که با حضور استاندار، معاونان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی انجام شد، اظهار کرد: مشکلات هر بخش با حضور مسئولان ذیربط در این سفرها مطرح و پس از برگزاری شورای برنامه ‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تصمیمات مقتضی برای حل و فصل آنها اتخاذ می شود.
وی یادآور شد: به منظور آگاهی مردم از تصمیمات برخی جلسات نیز از صدا و سیما پخش می شود تا عموم شهروندان از نتیجه برگزاری جلسات مطلع شوند.
استاندار ایلام تاکید کرد: برای تسریع در رفع مشکلات مردم در شهرستان‌ها و تسهیل در روند تولید واحدهای تولیدی استان به نظر می‌رسد برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها می‌تواند کمک خوبی به مردم باشد و از تردد و بروکراسی اداری در استان جلوگیری خواهد شد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: یکی از مشکلات مردم در این سفرها که فراگیر هم بود بحث تسهیلات بانکی و بازپرداخت آن بود که به نظر می رسد در این زمینه باید برنامه‌ ریزی بهتری انجام شود و می‌توان از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل در شهرستان‌ها نیز استفاده کرد.
وی اضافه کرد: در استان اگر مصوبه‌ای بر رفع مشکل مردم صورت می‌گیرد، بانک‌ها در شهرستان‌ها نیز همین رویه را دنبال کنند تا رفع مشکلات مردم سریع ‌تر انجام شود و مردم درگیر بروکراسی اداری در استان نباشند و تلاش شود بانک‌های شهرستان‌ها هم توافقات بهتری را با مردم داشته باشند.
استاندار ایلام گفت: تلاش ‌های بسیار خوبی در راستای اشتغالزایی در استان انجام و دستگاه ‌های اجرایی و بانک ‌ها خدمات خوبی را ارائه داده اند و ولی هنوز مشکل اشتغال در استان مشاهده می شود، باید تلاش کنیم سرمایه‌گذاران و متقاضیان برای فعالیت اقتصادی وارد این عرصه شوند و از مشکل بیکاری استان کاسته شود.
وی تصریح کرد: تلاش ما این است که در سال 97 مشکل بیکاری استان را تا حدود زیادی رفع کنیم چراکه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی منشاء و ریشه آن در بیکاری است و با رفع این مشکل مسائل اجتماعی هم قابل‌کنترل خواهد بود.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.