فرمان عزیزنیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تماس گیرندگان به صورت غیر حضوری و تماس با تلفن 1480 از مشاوره های مختلف نظیر تربیت فرزند، مشکلات تحصیلی، اضطراب، افسردگی، اعتیاد و ... برخوردار شده اند.
وی با اشاره به خط تلفن مشاوره بهزیستی ایلام، اظهار کرد: این مرکز بصورت متمرکز در مرکز استان فعال است و عموم مردم استان می توانند با گرفتن شماره تلفن 1480 همه روزه از ساعت هشت صبح تا 20 برای دریافت خدمات مشاوره ای با این مرکز تماس بگیرند.
معاون بهزیستی ایلام ادامه داد: علاوه بر این در طول سال گذشته پنج هزار و 454 نفر بصورت حضوری از خدمات مراکز مشاوره بهزیستی استفاده کردند.
عزیزنیا با بیان اینکه زنان متاهل بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری این اداره کل را تشکیل می دهند، گفت: هم اکنون 24 مرکز مشاوره حضوری با نظارت بهزیستی در این استان فعال است.
وی افزود: بر اساس آمار مراجعان، گروه سنی زیر 20 سال و 20 تا 30 سال بیشترین مراجعان به مراکز مشاوره حضوری را داشته و بیشتر مراجعه کنندگان دارای تحصیلات زیر دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بوده اند.
وی مهمترین اختلالات مراجعان به این مراکز را از نوع اضطرابی و خلقی عنوان کرد و یادآور شد: بیشترین مشکل مراجعان مشکلات با همسر، مشکلات بین فردی، ازدواج و مشکلات تربیتی بوده است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.