به گزارش خبرنگار ایرنا ، پروژه درمانگاه تامین اجتماعی مهران در زمینی به مساحت 2 هزار و 317 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 517 متر مربع در 2 طبقه اجرا و احداث می شود.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این آیین به خبرنگاران گفت: تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی کشور در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید 2برابر شده است .
علی ربیعی همچنین افتتاح اخیر بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی شهر ایلام را از دیگر دستاورد های دولت تدبیر امید در حوزه درمان و خدمات رسانی به بیمه شدگان استان ایلام عنوان کرد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: افراد استخدام شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی مهران از طریق آزمون استخدام و بومی خواهند بود.
وی با ذکر ضرورت ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این شهرستان مرزی یاد آوری کرد: همچنین احداث و فعالیت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان مرزی مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات عراق اقدامی ضروری است.
به گزارش ایرنا، 23 هزار و 755 از جمعیت 30 هزار نفری شهرستان مهران تحت پوشش بیمه ای تامین اجتماعی هستند .
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز روز چهارشنبه در قالب سفری 2 روزه وارد ایلام شد.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام، کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان های مهران و دره شهر، بازدید از مرز بین المللی مهران، حضور در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز ایلام، بازدید از مرکز نگهداری سالمندان بهزیستی ایلام، حضور در جلسه مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، بازدید از سد سیمره و دیدار با بازنشستگان شهرستان ملکشاهی از برنامه های علی ربیعی در ایلام است.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.