منوچهر تتری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: گروه موسیقی هشت نفره تال به سرپرستی و خوانندگی استاد فرج علیپور روزهای پنجم و ششم فروردین ماه جاری برای مردم و میهمانان نوروزی ایلام و دره شهر هنرنمایی می کنند.
وی ادامه داد: اجرای این گروه موسیقی در شهر ایلام و در محل قلعه والی روز پنجم فروردین در 2 سانس از ساعت 18 الی 20 و ساعت 20 الی 22 خواهد بود.
وی ادامه داد: هنرنمایی این گروه موسیقی در شهر دره شهر نیز 6 فروردین ماه در 2 سانس ساعت 18 تا 20 و ساعت 20 تا 22 در محل شهر تاریخی سیمره است.
به گفته تتری، علاوه بر این در شهر دره شهر محمدحسین سپهوند از خوانندگان کردی، لکی و لری دهه 50 از اندیمشک، داوود رضایی و اکبر خسروی از کوهدشت نیز در قالب جشن نوروزگاه برای میهمانان نوروزی اجرا خواهند داشت.
وی اجرای موسیقی محلی سیمره ای با حضور مرادعلی نجات پور پیشکسوت موسیقی دره شهر و نوروز علی شکری و خدامراد هنرمند را از دیگر برنامه های موسیقی جشن نوروزگاه در دره شهر برشمرد.
تتری اجرای نمایش طنز، مسابقه فرهنگی هنری، شعر خوانی و نمایشگاه عکس را از مهمترین برنامه های جشن نوروزگاه در ایلام برشمرد و گفت: دوم فروردین ساعت 16 الی 18 استاد محمدحسین سپهوند، سوم فروردین ساعت 20 الی 22 استاد داوود رضایی و چهارم فروردین ساعت 20 الی 22 استاد اکبر خسروی زمان بندی اجرای برنامه های موسیقی این جشن در دره شهر است.
شهرستان تاریخی دره شهر واقع در 100 کیلومتری جنوب استان ایلام از مناطق خوش آب و هوای این استان محسوب شده که در تعطیلات نوروزی همه ساله پذیرای بیشترین میهمان نوروزی از مناطق مختلف استان ایلام و غرب کشور است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.