به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی مهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در این شهرستان به اجرا در آمد.
سرهنگ امیرعباس شهبازی افزود: مأموران پلیس اطلاعات شهرستان مهران در بازرسی از یک باب مغازه موفق به کشف تعداد قابل توجهی مواد محترقه و کالای قاچاق غیر مجاز شدند.
ویی در خصوص تعداد دقیق این اقلام کشف شده یادآور شد: در این طرح تعداد ۳۰ هزار و ۱۳۶ عدد ترقه، کشف شد و یک متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

** کشف 15 هزار مواد محترقه در دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف بیش از ۱۵ هزار انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: با توجه به چهارشنبه اخر سال طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در بازرسی از چند واحد صنفی موفق به کشف ۱۵ هزار و ۴۰۶ عدد انواع مواد محترقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از شهروندان درخواست کرد با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه پایان سال در صورت مشاهده مواردی، مراتب را از طریق سامانه فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

** دستگیری ۲ سارق و‌ کشف ۱۴ فقره سرقت


رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی مهری اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ایلام قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات اطلاعاتی ۲ نفر سارق در این زمینه شناسایی که با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده به سه فقره سرقت موتورسیکلت و ۱۱ فقره سرقت های متفرقه اعتراف و موتورسیکلت های مسروقه کشف و ضبط و سارقان نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام یادآور شد: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش مسافرت ها و همچنین برپایی اردوگاه های موقت تفریحی، سرقت وسایل نقلیه افزایش می یابد و شهروندان باید دقت و توجه جدی در نگهداری و حفاظت از وسایل نقلیه خود را به عمل آورند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.