به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منوچهر مکی گفت: روز گذشته متهم دستگیر شده در محل حادثه شهادت افسر نیروی انتظامی شهید مهدی ژاله که بر اثر تیراندازی عده ای افراد به شهادت رسیده بود، با حضور کارشناسان پلیس اگاهی دهلران و مرکز استان در محل حادثه جهت بازسازی صحنه حضور یافت.
وی افزود: با تحقیقات شبانه روزی پلیسی و مشخص شدن متهم اصلی ، با حضور بازپرس پرونده و رئیس دادگستری شهرستان دهلران چگونگی جنایت ارتکابی را توضیح داده و بازسازی صحنه حادثه در محل سه راهی روستای جلیزی شهرستان دهلران انجام شد.
بازپرس پرونده به همراه جانشین دادستان در محل حادثه تاکید کردند: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سد محکمی در برابر هرگونه اقدام خلاف قانون هستند و مجرمان در هر لباس و جایگاهی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

** دستگیری سه سوداگر مرگ در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ایوان ۳ خرده فروش اصلی مواد مخدر دستگیر شدند.
سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبازره با هنجارشکنان و حفظ سلامت جامعه ، طرح ارتقای پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان اجرا و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده از خرده فروشان اصلی مواد مخدر بوده که در ۲ عملیات موفق پلیسی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران پاسگاه انتظامی سراب دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنان کشف شد.
وی با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ گفت: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرآیند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب و جوانان را منحرف و اسیر مواد مخدر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند ، از شهروندان خواست پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری کنند و اخبار و اطلاعات را از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.