نعمت الله بیرانوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 2 هزار و 507 پرونده طی مدت یاد شده در حوزه کالا و خدمات به شعب تعزیرات حکومتی استان واصل شد که پس از رسیدگی های صورت گرفته 2 هزار و 442 پرونده منجر به صدور رای شده و مختومه شدند.
وی افزود: نزدیک به هفت میلیارد ریال جریمه نقدی در نتیجه آرای صادر شده از سوی شعب برای متخلفان بخش کالا و خدمات این استان در نظر گرفته شد که نشان می دهد 97 درصد پرونده ها منتج به صدور رای شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: نظارت بر بخش بهداشت ، دارو و درمان نیز از اولویت های این سازمان است و امسال 194 پرونده در نتیجه بازرسی های نهادهای نظارتی به شعب تعزیرات حکومتی استان ایلام وارد شده است.
بیرانوند تاکید کرد: از مجموع 194 پرونده رسیدگی شده 192 پرونده به صدور رای انجامیده و متخلفان به پرداخت 293 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
وی اضافه کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز امسال 254 پرونده تشکیل شد که خاطیان این حوزه به پرداخت 30 میلیارد و 125 میلیون و 221 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
بیرانوند تاکید کرد: تعزیرات حکومتی مرجع دریافت و کارشناسی شکوائیه های مراجع نظارتی است و حضور شعب تعزیرات حکومتی در گشت های مشترک نه به معنی شرکت در بازرسی و نظارت بلکه با هدف رسیدگی در محل و بصورت فوری با رویکرد پیشگیرانه و برخورد قاطع است.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.