به گزارش ایرنا، محمد نوذری عصر دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران، مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ایلام، مهم ترین موضوع در مباحث اجتماعی را مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید صدای مردم را بشنوند و مورد توجه قرار دهند.
وی، یکی از وظایف دولت و نظام را ارائه خدمت به مردم دانست و ادامه داد: اطلاع مردم از فعالیت هایی که توسط نظام انجام می شود، یکی از موضوع های مهمی است که روابط عمومی ها باید به آن توجه داشته باشند.
معاون استاندار ایلام، یکی از دلایل موفقیت کشورهای توسعه یافته را استفاده از اقتصادهای دانش بنیان، و ساختارهای مردمی مبتنی بر علم عنوان کرد و گفت: امروزه سیستم اقتصادی کشورها بر اساس تولید و مبتنی بر مردم است.
نوذری، یکی از مشکلات حوزه روابط عمومی را نداشتن نگاه علمی مدیران به این مجموعه دانست و گفت: مدیران با تغییر نگاه و تفکر خود به روابط عمومی میتوانند بسیاری از مسائل برون و درون سازمانی را از طریق این بخش از اداره مرتفع کنند.
وی، یکی از نقاط ضعف مدیران را اطلاع رسانی نکردن اقدامات انجام گرفته توسط دولت دانست و افزود: مدیران ضمن شناخت مخاطبان خود، خدمات مجموعه تحت تصدی خود را به اطلاع مردم برسانند.

**مدیران از انتقاد نخبگان رسانه برآشفته نشوند
معاون سیاسی استاندار ایلام به مدیران توصیه کرد از انتقاد نخبگان رسانه برآشفته نشوند و برای اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم از ظرفیت روابط عمومی و رسانه ها استفاده کنند.
نوذری با بیان اینکه در انتقاد کردن ضمن دیدن نقاط قوت باید نقاط ضعف هم به چالش کشیده شوند، ادامه داد: در انتقاد کردن ها باید آبروی انسان ها را در نظر داشته باشیم زیرا دوران مدیریت ها کوتاه و گذرا هستند و آنچه در خاطر مردم می ماند عملکرد افراد است.
وی افزود: ارائه عملکرد مدیران به مردم به معنای اطلاع آنان از عملکرد دولت است که در نهایت به نام نظام نوشته می شود و از این طریق باید خدمات نظام را به اطلاع مردم رساند.
معاون استانداری ایلام با بیان اینکه مردم امروز به آگاهی رسیده اند تصریح کرد: مگر می شود در مقابل آگاهی و اطلاع یافتن مردم از اخبار و حوادث ایستاد؟
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.