به گزارش ایرنا، سرهنگ جلال میرزابیگی شامگاه پنجشنبه در نشست هم اندیشی مصلحان استان ایلام در آبدانان اظهار کرد: ولی فقیه در کسوت فرمانده کل قوا مظهر و نماد امنیت و اقتدار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کلام و منویات معظم اله تضمین کننده سلامت و سعادت کشور است.
وی با تجلیل از نقش ارزشمند مصلحان استان اضافه کرد: کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی جان خود را در طبق اخلاص نهاده و شب و روز مشغول پاسداری از دستآوردهای انقلاب اسلامی هستند تا امنیت فردی و اجتماعی مردم به نحو شایسته تامین شود.
معاونت هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام امنیت موجود استان را مطلوب دانست و تاکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی در هر زمان و مکان خود را خادم مردم دانسته و با تقدیم پنج هزار شهید و 20 هزار جانباز و آزاده در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و برهم زنندگان امنیت کشور به نوکری خود برای مردم مفتخر هستند.
رئیس دادگستری شهرستان آبدانان نیز در این نشست گفت: تمکین به قانون و احترام به هنجارهای اجتماعی کلید حل مشکلات جامعه است.
ابراهیم سبزواری با تشریح حادثه کشته شدن یک نفر در روستای سرابنقل توسط یکی از کارکنان نیروی انتظامی در جریان کشف و ضبط سلاح غیرمجاز افزود: هیچ مجرمی در دایره قانون و قلمرو دستگاه قضایی مصونیت ندارد و به جرایم افراد فارغ از مسئولیت های حقوقی آنان به طور جدی و دقیق رسیدگی و احقاق حق می شود.
فرماندار آبدانان نیز در این مراسم بزرگان را سرمایه های معنوی مردم دانست و گفت: بر اساس یافته های علمی و پژوهش های اجتماعی هرگونه تحول و توسعه پایدار در کشور و منطقه مدیون تامین امنیت توسط عوامل انتظامی، نظامی و امنیتی است.
مجید عسگری افزود: وجود مصلحان و معتمدان برکت پرباری است که هم در آموزه های دینی و هم در معارف اجتماعی اهمیت آن مورد تاکید و توصیه قرار گرفته است.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.