به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی ایلام اظهار کرد: بهزیستی از سازمان های مردم نهاد و ارزشی است چراکه با عزیزترین قشر جامعه سروکار دارد.
وی مسئولیت این دستگاه را رسالتی انسانی و اسلامی دانست و ادامه داد: خدمت در بهزیستی برای رفع نیازهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، معیشتی و ... نیازمندان نوعی عبادت و وظیفه ای الهی است که توام با اجر دنیوی و اخروی خواهد بود.
امام جمعه ایلام بر ضرورت رفع مشکل مسکن مددجویان این سازمان تاکید کرد و گفت: رفع مشکل مسکن و تامین سرپناه نیازمندان بویژه قشر معلولان با توجه به شرایط جسمی آنها باید در اولویت قرار گیرد.
مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به بهره مندی بیش از 20 هزار نفر از جمعیت استان از خدمات این دستگاه یادآور شد: از این تعداد 12هزار معلول و مابقی نیز زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند هستند.
زهرا همتی با اشاره به خدمات این سازمان در حوزه مسکن اضافه کرد: امسال بر اساس تفاهم نامه با بنیاد برکت 111 واحد مسکونی برای مددجویان احداث شده است.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: این آسیب ها امروز نه تنها در ایلام بلکه کل کشور وجود داشته که عمده آنها طلاق، اعتیاد، خودکشی و غیره است.
وی اظهار کرد: این سازمان با راه اندازی مراکز نگهداری از افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اعم از زنان، دختران و کودکان و غیره حمایت و نگهداری می کند.
مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به محدودیت های اعتباری این سازمان بر ضرورت جلب هرچه بیشتر مشارکت های مردمی برای خدمات دهی هرچه مطلوب تر به جامعه هدف تقدیر کرد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.