به گزارش ایرنا، عباس بیرامی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای ملکشاهی با بیان اینکه امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت و توانمند ساز تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برای دولت برخوردار است،افزود: در شهرستان ملکشاهی سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و سه روستا تاکنون به اینترنت پر سرعت (4G) متصل شده اند و عملیات اجرایی اینترنت پر سرعت و دیگر امکانات تلفن همراه و ثابت در 22 روستای این شهرستان شروع شده است که تا پایان سال آینده به اینترنت پرسرعت متصل می شوند.
وی اظهار کرد: پوشش تلفن همراه مسیر ملکشاهی به ایلام و ملکشاهی به سمت شهرستان مهران که در سالیان گذشته با مشکلاتی همراه بود با نصب دکل ها و تجهیزات مخابراتی رفع شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با قدردانی از پیگیری های فرماندار ملکشاهی، یادآور شد: شهرستان ملکشاهی یکی از شهرستان های پیشرو در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان محسوب می شود.
فرماندار ملکشاهی نیز با بیان اهمیت ارتباطات مخابراتی و اینترنتی گفت: یکی از دلایل مهاجرت بی رویه روستاییان این شهرستان در سالیان گذشته فعال نبودن ارتباطات مخابراتی و اینترنتی بوده که هم اکنون با برطرف شدن این مشکلات دو روستای متروکه شهرستان احیا شده است.
اسد قاسمی بر رفع مشکل تفکیک ارتباط 115 فوریت های پزشکی در مسیر سه راهی ملکشاهی - ایلام - دره شهر و مسیر ترشابه تاکید کرد و افزود: با توجه به مشکلاتی که در این راستا برای مردم ایجاد شده است این مشکل باید هرچه زودتر رفع شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملکشاهی دارای پنج هزار مشترک تلفن ثابت، 12هزار مشترک تلفن همراه و 13 سایت بی تی اس است.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
7179/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.