به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران افزود: یک طلبه نباید به جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان که جایگاه ،شان و شئوناتی دارد در رسانه ها صحبت کند و هر حرفی و شایعه ای دارای حد شرعی است و اگر کسی بیان کند و نتواند ثابت کند حد شرعی بر آن جاری می شود.
امام جمعه دهلران همچنین بر ضرورت برخورد جدی و اعمال اشد مجازات برای اغتشاشگران خیابان پاسداران تهران تاکید کردو گفت: این ها از خارج دستور می گیرند و یاغی هستند و از قوه قضائیه می خواهیم که آنها را به اشد مجازات برسانند.
وی افزود: هر کس و گروهکی که بخواهد امنیت کشور را مختل کند با قدرت و برخورد نظام روبروست و نظام این قدرت برخورد را دارد و قدرت نظام برای عبور اسلام از گردنه های خطرناک به برکت خون شهدا و اقتدار آن است.
موسوی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان گفت:این بیانات ارزشمند که بیاناتی الهی و دستور العمل است باید برای مسئولان و مردم درس باشند و از آنها اطاعت کرد.
وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و مراقبت والدین از فرزندان در این زمینه گفت: آموزش و پرورش و امور تربیتی نیز باید بیش از پیش به وظایف خود عمل کنند و همه می دانند که دشمنان به دنبال مراکز علمی هستند و به همین خاطر خواستند سند 2030را تحمیل کنند و باید مراقبت شود که این سند به نام شادی خدایی ناکرده اجرا نشود و همه مسئولان شهرستان از جمله فرمانداری،شورای شهر و شهرداری و ورزش و جوانان باید در ایجاد فضاهای سالم تفریحی برای جوانان تلاش کنند.
امام جمعه دهلران با اشاره به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان در اسفند ماه از مسابقات ورزشی دانش آموزی سراسر استان از فرمانداری،شرکت ها و نهادها خواست برای برگزاری این مسابقات ورزشی به آموزش و پرورش کمک کنند .
وی با اشاره به سفر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به شهرستان و بازدید از مرز چیلات گفت: پیگیری از طریق وزیر کشور و رایزنی با مسئولان توسط نماینده ولی فقیه در استان از دستاوردهای این سفر است که امیدواریم موجب تسریع در راه اندازی این مرز شود.
7175 /60343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.