به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، مصطفی نعمتی روز پنج شنبه اظهار کرد: یک هزار و 523 داوطلب مرد و یک هزار و 255 داوطلب زن، در سه دانشکده فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی دانشگاه ایلام و همچنین در دانشگاه باختر، روز جمعه 4 اسفند ماه 9 در ازمون دکتری شرکت می کنند.
وی افزود: همراه داشتن کارت آزمون به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون دکتری 97 الزامی است و نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام تأکید کرد: فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری نیمه ‌متمرکز سال 1397 از ساعت هشت صبح روز جمعه چهار اسفند 96 آغاز خواهد شد و چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای سه، هفت و 13 (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه دوم اسفند و یا پنج‌شنبه سوم اسفند 96 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص دانشگاه ایلام (ساختمان مرکزی - براساس جدول شماره 2) مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.
نعمتی افزود: چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر بودن عکس، واضح نبودن عکس و ... ضروری است در ساعات مشخص شده در بند 'ب شخص ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس4در 3 (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع‌ نقص دانشگاه ایلام مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود، در غیر این صورت تخلف تلقی می شود.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.