حسن اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت فروش بلیت این جشنواره برای دیدن هر فیلم 80 هزار ریال است که با برقراری تخفیف 40درصدی و به منظور افزایش حضور هرچه بیشتر مردم برای بازدید از این فیلم ها به مبلغ 50 هزار ریال عرضه می شود.
وی با اشاره به استقبال شمار زیادی از مردم و دانش آموزان برای بازدید از این فیلم ها، اظهار کرد: اکران فیلم برای دانش آموزان مدارس بصورت رایگان است.
به گفته وی، فیلم های سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از 14 بهمن اکران شده و در این دوره که برای سومین سال پیاپی در ایلام برگزار می شود، قرار است 16 فیلم در این سینما اکران شود.
اسدی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر روز فیلم ها در چهار سانس ساعت 10 صبح، 16، 18:30 و 21 در سینما فرهنگ شهر ایلام برای عموم مردم اکران می شود.
اسدی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر تولید ملی در استان ها و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی عنوان کرد.
اسدی یادآور شد: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرد و از شهریور سال 1394 تاکنون دهها فیلم سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و شمار زیادی از مردم به تماشای این فیلم ها نشسته اند.
به گزارش ایرنا، فیلم های راه یافته به سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از روز 14 بهمن همزمان با تهران در بسیاری از مراکز استان های کشور نیز اکران می شود.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.