معروف بسطامی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد 12 شاخص با اعتبار 285 میلیارد و 440 میلیون ریال و اشتغالزایی 127 نفر افتتاح می شوند.
وی افزود: افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها در حوزه های کشاورزی، خدمات، صنعت، عمران شهری، بهداشت، ورزش، راه، انرژی و آب است.
بسطامی یادآور شد: از جمله پروژه های شاخص برای افتتاح در ایام دهه فجر در این شهرستان افتتاح بیمارستان کوثر با اعتبار 500 میلیارد ریال، تخریب و بازسازی دبیرستان ام ابیها (س)، خانه بهداشت چنارباشی، پارک زندگی بنام زنده یاد محمدی، رونمایی از المان خبرنگار، راه اندازی ساختمان متکدیان شهر در بلوار خلیج فارس، تامین آب و اجرای شبکه آبیاری اراضی بخش مرکزی، تجهیز پارک بلوط، زمین چمن مصنوعی و احداث دبستان 6 کلاسه پاکل گراب و دبستان یک کلاسه گنجاب ایلام است.
وی با بیان اینکه 16 طرح نیز در شهرستان ایلام کلنگ زنی می شود، گفت: کلنگ زنی و احداث دبستان سه کلاسه چاویز بلیین، احداث دبستان 2 کلاسه چمن بولی، اجرای تقاطع زیر گذر چهار راه رسالت، جاده سلامت، اجرای سنگ فرش خیابان آیت اله طالقانی، ایجاد بازارچه میوه و تره بار، اجرای المان میدان قران، نورپردازی ورودی فرودگاه ایلام، تکمیل فرهنگسرای ارغوان، احداث چهار خانه بهداشت در سیوان و اجرای المان میدان گلها صورت می گیرد.
فرماندار ایلام به مراسم دهه فجر اشاره کرد و گفت: بدلیل تقارن این ایام با ایام فاطمیه جشن های انقلاب از 14 بهمن ماه آغاز می شود اما زنگ انقلاب روز 12 بهمن در مدرسه فرزانگان ایلام با حضور استاندار و جمعی از مسئولان نواخته می شود.
بسطامی با تاکید بر اجرای برنامه هایی متناسب با ایام فاطمیه، افزود: همچنین آیین استقبال نمادین از تمثال امام راحل و رژه موتوری و خودرویی نیز صبح فردا پنجشنبه ساعت 8 صبح از محل فرودگاه شهدای ایلام برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: 17 کمیته مسئولیت اجرای 459 برنامه متنوع در شهرستان ایلام را به عهده دارند.
فرماندار ایلام تاکید کرد: همه دستگاه ها و نهادها موظفند عظمت انقلاب را به دنیا و بخصوص به جوانان این مرز و بوم انتقال دهند و با حفظ شان ایام فاطمیه با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دست دشمنان را از اسلام و انقلاب کوتاه کنند.
وی برگزاری برنامه های فرهنگی در مناطق حاشیه ای را ضروری دانست و گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و انقلابی در مناطق حاشیه ای و محروم تحت عنوان محله محورعلاوه بر نشان دادن عظمت و تاریخچه انقلاب و ایجاد شور و نشاط در این قشر بخصوص نوجوانان و جوانان در دستور کار است.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.