مراد یگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها شامل فضاهای ورزشی، تاسیسات آب و برق، فضاهای آموزشی، طرح های هادی روستایی، مشاغل خانگی، دامپروری و دامداری، ساختمان های اداری، گازرسانی، فضای فرهنگی، منازل مسکونی و راه سازی است که تحول بزرگی را در سطح شهرستان بوجود خواهد آورد.
وی افزود: برای اجرای این طرح ها که با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید صورت گرفته اعتباری نزدیک به 150 میلیارد ریال هزینه شده است که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با این حجم از اعتبارات و پروژه های افتتاح شده بی سابقه بوده که بیانگر عزم و اراده دولت بر توسعه همه جانبه مناطق شهری و روستایی و بویژه مناطق کمتر توسعه یافته است.
رئیس ستاد دهه فجر چرداول تاکید: همچنین 11 طرح و پروژه شامل: فضاهای آموزشی، آبرسانی، راه سازی و تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهری با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد ریال در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.
یگانه اضافه کرد: پروژه های افتتاحی دهه فجر در توسعه پایدار شهرستان نقش موثری دارد و دولت مصمم بر اجرای طرح های اقتصادی مناسب برای ارتقای سطح زندگی اجتماعی مردم در هر نقطه ای است.
فرماندار چرداول با تاکید بر مردمی برگزار شدن مراسمات دهه فجر امسال اضافه کرد: در دهه فجر سال جاری بیش از 500 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، دینی، کتابخوانی، آموزشی در سطح پنج شهر و چهار بخش این شهرستان توسط 16 کمیته ستاد دهه فجر اجرا می شود.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.