به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: در پی وقوع سرقت احشام در سطح شهرستان دره شهر ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پاسگاه ارمو پس از کار اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن افراد سابقه دار در حوزه استحفاظی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تاکید کرد: متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت خود اعتراف و احشام سرقتی تحویل مال باختگان شد.
سرهنگ علی محمدی یادآور شد: در این راستا پرونده ای تشکیل و متهمان تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.
شهرستان 50 هزار نفری دره شهر در 100 کیلومتری ایلام قرار دارد.

** اجرای 200 ویژه برنامه ایام دهه فجر از سوی کمیته نیروهای مسلح استان ایلام

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی است و در مقابل توطئه دشمنان محکم و استوار ایستاده است، گفت: کمیته نیروهای مسلح استان بیش از ۲۰۰ برنامه در دهه فجر امسال برگزار خواهد کرد.
سرهنگ جلال میرزابیگی در نشست هماهنگی کمیته نیروهای مسلح استان ایلام اظهار داشت: امسال مردم ایران اسلامی با حضور در برنامه‌های ویژه دهه مبارکه فجر ، وفاداری خود را به امام و رهبری و آرمان های بزرگ انقلاب، اثبات خواهند کرد.
وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد: خواب هایی که دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی برای ملت ایران دیده‌اند با هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت‌های مدبرانه رهبر انقلاب تعبیر نخواهد شد و این بار نیز در آستانه شروع دهه پنجم انقلاب، مردم باز هم مهر تایید خود را بر اصل نظام خواهند زد.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با اشاره به مسئولیت نیروی انتظامی استان در کمیته نیروهای مسلح گفت: پلیس استان مصمم است بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و انتظامی را در آستانه آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا و برگزار کند.
سرهنگ میرزابیگی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و تلاش ، حافظ ارزش های انقلاب اسلامی خواهد بود و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

** کشف خودروی مسروقه لحظاتی پس از سرقت در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف خودروی مسروقه لحظاتی پس از سرقت در شهرستان دهلران خبر داد.
سرهنگ منوچهر مکی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو و شکایت مالباخته، موضوع توسط ماموران کلانتری مرکزی شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده توسط پلیس، سرنخ هایی از فعالیت یک سارق سابقه دار در این پرونده به دست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: با شناسایی متهم ، در یک عملیات غافلگیرانه و سریع ، پلیس وی را دستگیر و خودرو کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن وسیله نقلیه خود در معابر حتی برای لحظه کوتاه و گذاشتن اشیاء قیمتی و وجه نقد داخل اتومبیل خودداری کنند و در زمان پارک کردن خودرو برای مدت طولانی ، از قرار دادن وسایل با ارزش در روی صندلی خودرو جلوگیری کنند ، چون باعث ایجاد انگیزه در سارقان محتویات خودرو خواهد شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.