یارالله نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد 2 طرح شاخص استیل کورد تولیدکننده تسمه بافته شده از سیم و کوشاب غرب تولید کننده ماءالشعیر و نوشابه های انرژی زا با برند هایسنس، جز هشت طرح صنعتی بزرگ استان در دست اجراهستند که در این ایام به بهره برداری می رسند.
وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری ها این طرح ها در این ایام افزود: مجموع سرمایه گذاری طرح های قابل افتتاح دهه فجر بالغ بر 2 هزار و 340 میلیارد ریال است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: از این میزان سرمایه گذاری یک هزار و 280 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یک هزار و 60 میلیارد ریال نیز از محل آورده شخصی مجریان است.
نصیری میزان اشتغالزایی این طرح ها را 329 فرصت شغلی مستقیم عنوان کرد و گفت: محصولات صنعتی و معدنی تولید شده در این واحدها شامل ورق و صفحه از فوم پلی استایرن انبساطی، هشت دانه بندی و پودر سنگ آهک، پنجره از upvc، دانه بندی شن و ماسه، فیلم یک لایه عریض از پلی اتیلن است.
وی ادامه داد: راه اندازی مرحله اول نمایندگی ایران خودرو از جمله طرح های خدماتی است که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند.
نصیری به محل احداث این طرح ها پرداخت و ادامه داد: شهرستان های دره شهر، ایوان و چرداول هر کدام یک طرح و تعداد 6 طرح هم در شهرستان ایلام استقرار دارند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.