به گزارش ایرنا، آیت ‌الله صادق آملی لاریجانی عصر پنجشنبه در پایان سفر 2 روزه خود به استان ایلام به تشریح دستاوردهای این سفر به همراه معاونان و روسای دستگاهای زیرمجموعه این قوه پرداخت.
وی افزود: مهم ترین هدف از این سفر شناخت بیشتر از فعالیت های قضایی در این استان و بررسی نارسایی ها و مشکلات موجود بود.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: مجموعه ای از معاونان و روسای دستگاه های زیرمجموعه قوه قضاییه نیز در این سفر حضور داشتند که هر کدام به نمایندگی در یکی از شهرستان ها حضور پیدا کرده تا بطور میدانی مشکلات و نارسایی ها را رصد و برای حل کردن آنها چاره جویی کنند.
آیت الله آملی لاریجانی اضافه کرد: در جلسه مسئولان قضایی در ایلام نیز پس از بررسی وضعیت مناطق مختلف اعتبار مناسبی برای تقویت زیرساخت و امکانات مورد نیاز تخصیص داده شده که نویدبخش آینده ای روشن برای حوزه قضایی استان است.
وی یادآور شد: همچنین در این سفر 2 روزه دیدارهایی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، روحانیون داشته و ضمن حضور در شورای اداری نقطه نظرات مسئولان دستگاه های مختلف برای توسعه همه جانبه استان احصاء شد.
رئیس قوه قضاییه ویژگی های ایلام را از نظر داشتن منابع زیرزمینی و آب و خاک ممتاز برشمرد و گفت: امیدواریم در نشست سران قوا بتوانیم برای بهبود وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار در استان تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.
آیت الله آملی لاریجانی با تمجید از نقش مردم ایلام در دوران دفاع مقدس گفت: مسئولان ایلام در طول تاریخ و به خصوص ایام دفاع‌ مقدس، نمادی از شجاعت و غیرت بوده و امروز شایسته هرگونه خدمت رسانی از سوی مسئولان هستند.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.