علیرضا قاسمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال و در راستای توسعه راه ها و زیرساخت های اربعین در سطح شهرستان مهران 15 پروژه در بخش های مختلف اجرایی شد.
وی افزود: اجرای 20 کیلومتر روکش آسفالت، روشنایی 6 نقطه حساس در تقاطع راه ها، نصب 700 عدد تابلو راهنمایی و رانندگی ، 400 متر مربع نصب تابلو های اطلاعاتی و هشدار دهنده ، نصب 18 عدد چراغ چشمک زن و دوربین های کنترل سرعت از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه زیرساخت و راه بوده است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهران تاکید کرد: بهسازی ، ساماندهی و تعریض تقاطع آذر و بان رحمان به طول 2 کیلومتر، تعمیر و نگهداری 325 پایه چراغ روشنایی ، بهره برداری از سر درب مبادی ورودی پایانه مرزی و چهار هزار متر نصب گاردریل از دیگر اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مهران بوده است.
قاسمی یادآور شد: اجرای 20 کیلومتر عملیات بهسازی و اصلاح ورودی ها در سطح شهرستان نیز از برنامه های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است که در صورت تامین آسفالت مورد نظر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهران دارای 200 کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان 140 کیلومتر راه شریانی و اصلی و 60 کیلومتر راه فرعی است.
طول راه های استان ایلام سه هزار و 183 کیلومتر است که شامل 42 کیلومتر بزرگراه، 597 کیلومتر راه روستایی، 871 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 646 کیلومتر راه روستایی است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.