به گزارش ایرنا، رقابت های گروه A دسته 105 کیلوگرم از ساعت 5 بامداد امروز سه شنبه به وقت ایران با حضور13 وزنه بردار از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی، اتریش، آمریکا، لهستان، لتونی، بلغارستان، ازبکستان و عراق آغاز شد.
علی هاشمی وزنه بردار تیم ملی که سابقه حضور در پیکارهای قهرمانی سال 2015 جهان و بازی های المپیک ریو را دارد در حرکات یک ضرب دسته 105 کیلوگرم ابتدا وزنه 178 کیلوگرم را بلند کرد و در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 183 کیلوگرم شد.
این وزنه بردار ایلامی تیم ملی که رقابت تنگاتنگی با ایوان ایفریموف وزنه بردار کهنه کار ازبکستانی داشت در حرکت سوم نتوانست وزنه 186 کیلوگرمی را بلند کند و خوشبختانه ایفریموف نیز ابتدا وزنه 182 کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکات دوم و سوم خود نتوانست وزنه های 186 کیلوگرم را مهار کند تا مدال طلای حرکت یک ضرب به علی هاشمی برسد.
علی هاشمی در آخرین رکوردگیری اردوی تیم ملی در بابلسر در حرکت یک ضرب وزنه 185 کیلوگرم را مهار کرد در حرکت دوضرب وزنه 228 کیلویی را مهار کرد و مجموع 413 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد.
علیرضا سلیمانی دارنده مدال نقره جوانان جهان دیگر نماینده تیم ملی در این دسته نیز پس از دوری دو ساله از میادین در حرکات یک ضرب دور از انتظار ظاهر شد و پس از مهار وزنه 177 کیلوگرمی در حرکات بعدی خود نتوانست وزنه های 183 و 184 کیلوگرم را بالای سر ببرد و به عنوان نهمی بسنده کرد.
این وزنه بردار گیلانی در رکوردگیری بابلسر در حرکت یکضرب وزنه 183 کیلوگرمی را بالای سربرده بود و در دوضرب وزنه 222کیلوگرم را مهار کرد و با 405 کیلوگرم راهی رقابت های جهانی آناهیم آمریکا شد.
همچنین بعد از علی هاشمی و ایوان ایفریموف، مدال برنز حرکات یک ضرب به وزنه برداری از گروه B رسید.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.