به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن کاظمی در جمع کارکنان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: خدمت به مردم در حوزه امنیت و آرامش افتخاری ارزشمند برای نیروی انتظامی به شمار می رود که این تلاش شبانه روزی برای برقراری امنیت زائران سرور و سالار شهیدان امسال بی نظیر بود.
جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تلاش کارکنان نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح و نهادهای خدمات‌رسان موجب شد برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.
وی گفت: در اربعین امسال هوشیاری مردم و نیروهای مسلح در مقابل توطئه ها، نقش مهمی در ناکام گذاشتن دشمنان داشت.
سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: امنیت از ضروری ترین نیازهای فرد، گروه و جامعه است که زندگی افراد در گرو این مهم امکان پذیر می شود و تامین آن به ویژه در حوزه اجتماعی، امنیت ملی را تقویت می کند و همبستگی و نوع دوستی را در جامعه به وجود می آورد.
جانشین انتظامی استان ایلام در پایان با قدردانی از تلاش و مجاهدت کارکنان در اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: تلاش و کوشش شما همکاران عزیز هم موجبات رضایت خداوند و هم رضایت مسئولان کشوری و لشکری را فراهم کرد.

** اخلاص، ولایتمداری و اعتماد مردم مشخصه برجسته یگان ویژه است

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام گفت: اخلاص، ولایتمداری و اقتدار اجتماعی برخاسته از مشارکت و اعتماد مردم مشخصه برجسته کارکنان یگان ویژه است.
سرهنگ جلال میرزابیگی در حاشیه بازدید از یگان ویژه انتظامی استان با اشاره به لزوم رعایت نظم و انضباط در نیرو های مسلح، اظهار کرد: انضباط از ارکان اساسی و مهمی است که پلیس باید به آن مقید باشد، چرا که انضباط در حقیقت رساله عملیه نیرو های نظامی و انتظامی است.
وی افزود: داشتن ظاهری آراسته و منظم که بتواند نظم و انضباط یک نیروی پلیس و همچنین اقتدار یگان ویژه را به نمایش بگذارد، باعث افزایش احساس امنیت، احساس اعتماد مردم به پلیس خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام سیمای ظاهری کارکنان را یکی از شاخصه های اصلی بروز معنویت در راستای ارتقاء سطح انضباط ظاهری ، معنوی و عینیت بخشیدن به اهداف سازمانی دانست و تاکید کرد: داشتن انضباط در 2 جنبه مادی و معنوی برای کارکنان نیروی انتظامی که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارند، امری ضروری است.
میرزابیگی خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت های پلیس جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان داشتن روحیه دین باوری و ولایت پذیری و تقوی و تعهد کاری است که در این راستا فرماندهان باید عامل تقویت کننده این موضوع باشند تا بتوانند از کارکنان زیر مجموعه خود حفاظت و صیانت کنند.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.