به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ 'ناصر فرشید' افزود: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ حین کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت - اسفندقه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند و دستور ایست دادند.
وی اظهار کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور ایست، مسیر خود را سمت شهر جیرفت تغییر داد که بلافاصله با تعقیب ماموران و طی کردن مسافتی، راننده، خودرو را در یکی از کوچه های بن بست رها و فرار کرد که چندی بعد توسط ماموران دستگیر شد.
جانشین انتظامی استان کرمان ادامه داد: ماموران پس از دستگیری فرد قاچاقچی در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 264 کیلو و 330 گرم تریاک را کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی دیگر نیز در این زمینه گفت: قاچاقچیان به همراه مواد کشف شده و خودرو به مراجع قانونی تحویل داده شدند.
سرهنگ فرشید تاکید کرد: قاچاق و مصرف مواد مخدر تبدیل به معضلی بزرگ در جامعه بشری شده است و ماموران پلیس به صورت شبانه روزی در حال مقابله با این پدیده هستند و با تلاش های روز افزون خود اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد.
استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در کریدور قاچاق مواد مخدر، همواره هزینه های مادی و معنوی زیادی را در این بخش متحمل می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.