به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منوچهر مکی گفت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با عرضه، فروش و قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی سپتون با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل اقلام بهداشتی را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران ایست و بازرسی سپتون با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات پلیسی یک دستگاه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر و تعداد بیش از 17 هزار اقلام بهداشتی قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس شهرستان دهلران ارزش تقریبی این محموله را 260 میلیون ریال برآورد کرد و یادآور شد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.
سرهنگ مکی با تاکید بر تداوم طرح های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان کالا از مردم خواست برای سالم سازی جامعه، پلیس را همیاری کنند و هر گونه اخبار را سریع ترین زمان از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

** کشف 6 هزار انواع مواد خوراکی، تنقلات و بهداشتی قاچاق در دهلران
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف بیش از 6 هزار انواع مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی 700 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با عرضه، فروش و قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی سپتون با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل انواع مواد خوراکی و بهداشتی را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران ایست و بازرسی سپتون با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیات پلیسی یک دستگاه خودرو ایسوزو را توقیف و متهم را دستگیر و تعداد بیش از 6 هزار انواع مواد خوراکی و بهداشتی شامل: نوشیدنی، تنقلات، صابون و... قاچاق که به صورت ماهرانه مخفی کرده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ارزش تقریبی این محموله را 700 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.