کامران سلیمان پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نانوایی های مناطق مختلف استان ایلام طی سه روز گذشته به طور مداوم در حال پخت و ارسال نان به مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.
وی افزود: یک کامیون آرد تولید داخل استان به مقدار 20 تن نیز راهی استان زلزله زده کرمانشاه شد و ایلام مشکلی در زمینه تامین آرد و نان مورد نیاز این استان حادثه دیده و نیز نانوایی های داخل استان ایلام به ویژه نانوایی های کشیک ندارد.
سلیمان پور گفت: نانوایی های شهرهای ایلام، چوار، سیروان و چرداول به علت نزدیکی به استان کرمانشاه نان مورد نیاز این استان را تهیه، بسته بندی و به مناطق زلزله زده ارسال می کنند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: برابر دستور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان غله و خدمات بازرگانی کشور سه استان همسایه کرمانشاه شامل ایلام، لرستان و کردستان نان و آرد مورد نیاز مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه را تامین می کنند.
وی اظهار کرد: تا زمانیکه نانوایی های کشیک از سوی نهادها، گروه ها و افراد خیر سفارش پخت داشته باشند به پخت نان مشغول هستند و این روند کماکان ادامه دارد.
سلیمان پور گفت: همچنین با همکاری و مساعدت نیروهای شاغل در شرکت غله و خدمات بازرگانی به صورت خودجوش مقدایر قابل توجهی اقلام خوراکی و البسه برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه تهیه و به این استان ارسال شد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن منطقه ازگله استان کرمانشاه گزارش شده است تاکنون 432 نفر را به کام مرگ فرستاد و بیش از 9 هزار نفر را زخمی و روانه بیماستان ها کرده است.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.