داراب بیرانوندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات در مهران که پارسال وجود داشت بحث آبرسانی بود که امسال برای حل این مشکل برنامه ‌ریزی گسترده صورت گرفت.
وی از اجرای عملیات حفر ۲ حلقه چاه آب شرب به طول 13 کیلومتر در مرز مهران خبر داد و افزود: آب مورد نیاز تمامی موکب ها، سرویس های بهداشتی و سایر کاربری های موجود در مرز مهران با اجرای این پروژه ها تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت آبفای ایلام از ساخت سوله های تولید و نگهداری آب شرب بسته بندی در مرز مهران در ایام اربعین خبر داد و یادآور شد:30 دستگاه تانکر آب رسانی، استقرار چهار دستگاه بسته بندی آب و 2 اکیپ آزمایشگاه سیار در مرز مهران نیز از دیگر خدمات ارائه شده این شرکت در راستای تامین آب شرب مورد نیاز زائران است.
بیرانوندی از ارائه خدمات آبرسانی در آن طرف مرز خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده میان مسولان 2 کشور ایران و عراق و بمنظور رفاه حال زائران، تعداد 30 دستگاه تانکر سیار آب مورد نیاز مواکب منطقه زرباطیه تا بدره در کشور عراق نیز تامین می ‌کند.
وی اضافه کرد: کیفیت و بهداشت آب شرب توزیع شده بطور مستمر مورد بررسی و پایش قرار می گیرد و در این راستا با استقرار اکیپ آزمایشگاه سیار در مرز مهران وضعیت کیفی آب شرب توزیع شده بررسی می ‌شود.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون میزبان بیش از یک میلیون زائر عزادار حسینی بوده است.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.