ب گزارش ایرنا ،مرزداران دهلرانی این بار نیز با در دست داشتن پلاکارد، پوستر و پارچه نوشته هایی به مناسبت 13 آبان و با سر دادن شعار های ضد استکباری حضور خود را در دفاع از انقلاب و ارزشها به ثبت رساندند.
آنان همصدا با سراسر کشور در سیل خروشان استکبار ستیزی شریک شدند و اوج اقتدار و عظمت،وحدت و یکپارچگی و تجدید میثاق دوباره با شهدا و آرمانهای انقلاب و دفاع از حریم ولایت به نمایش گذاشتند.
دانش آموزان و دانشجویان دهلرانی آمدند تا بگویند 13 آبان را هرگز فراموش نخواهند کرد و با مشت های گره کرده و شعارهای ضد استکبار پایبندی خود را به ارزش ها و راه و رسم شهدا نشان دادند.
اقشار مختلف مردم در صفوفی به هم فشرده با نمایش اقتدار خود در 13 آبان از میدان انقلاب به سمت میدان بسیج راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهایی انزار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
امام جمعه دهلران در تجمع راهپیمایی 13 آبان در میدان بسیج این شهر گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر، موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود شدند.
حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به مبارزات 70 ساله آمریکا علیه ملت ما گفت:این ملت هرگز کودتای 28 مرداد،بازگردان شاه به ملت و جود آوردن ظلم وجور طاغوت،تاسیس سازمان ساواک برای مبارزه با مومنین،علماو اسلام ناب،به شهادت رساندن دانشجویان و ظلم ها و فشارها فراموش نخواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه برغم میل دشمنان امام راحل با حمایت ملت انقلاب کرد، افزود:امام با حمایت و حضور مردم توانست رژیم شاهنشاهی را ریشه کن و طاغوت دو هزار و 500 ساله را سرنگون کند.
سخنران 13 آبان در دهلران گفت:آمریکا در طول این مدت با راه اندازی جنگ تحمیلی،اختلاف قومیت ها،ترور و تحریم و فتنه های 78 و 88 در صدد ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود اما به برکت بیداری ملت و ولایت فقیه کاری از پیش نبرد.
موسوی دانشجویان را خط مقدم مبارزه با استکبار در حوزه های مختلف علمی،دینی و فرهنگی ذکر کرد و افزود: دانش اموزان باید با بصیرت و دشمن شناسی و درس خواندن به نقش انقلابی خود در برابر دشمنان عمل کنند.
در پایان با تجمع راهپیمایان در میدان بسیج شهر دهلران قطعنامه سراسری قرائت شد که با تکبیر خروشان مردم مورد تایید قرار گرفت و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.
مردم بخش های زرین آباد، سراب میمه و موسیان نیز با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در راهپیمایی روز 13 آبان عشق و علاقه خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی و راه و رسم شهدا نشان دادند.
خبرنگار:علی رضازاده**انتشار دند : شهریار حیدری فر
/7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.